Enidoo (Encsi) ring tai

Gyártó: http://www.enidoo.com/

Érték: a kendő ára +18000 Ft

Állítható a body?: nem

Státusz: magánszemélyek tulajdona és saját

Hol volt, hol nem volt, élt egyszer egy leány, aki nem volt megelégedve azzal, amije volt. Egyik szép, napsütéses, nyári napon azonban összetalálkozott más, hasonló problémákkal küzdő leányokkal és együtt ügyesen megtalálták a megoldás felé vezető utat.

Valahogy így kezdődne az én történetem is Encsi ring carry-jével. Akkoriban ugyanis nagyon nagy kínban voltam, hogy mit csináljak az imádott, de a szülés, szoptatás és hordozás következményeként ledobott súly és átépített izomzat következtében átalakult testemre túl nagy csatos hordozónkkal. Már sehogy se tudtam úgy feszesre húzni, hogy az nekem kényelmes és a gyereknek optimális tartást biztosító legyen. Ha a hevederek utolsó pár centijét is kihasználtam, akkor a poronty derekát passzíroztam (volna) a hátamhoz, ha meg lazábbra hagytam, a súly hatványozottan húzta a vállam és kilengett minden mozdulatnál. Bármennyire is nem aartam, be kellett látnom, hogy váltani kell. Na de mire? Akkor már meg volt a mei taiunk Encsitől, így hát első körben az ő művei között kezdtem kutakodni (lévén hogy a piacra dobott WAHM formázott hordozókat kevés kivétellel akkorra már végigpróbáltuk itthon). Az éppen alakuló Újbudai Hordozós Klub keménymagja szoros kapcsolatot ápol Encsivel és sok-sok csodaszép hurci van a birtokukban, így nem volt nehéz hozzájutni néhány próbadarabhoz.

A ring tai (vagy ring carry) egy csatosanalóg, de attól nagy tutiság, hogy a derékpánton kívül nincs benne heveder és csat. A vállpántokhoz popópántként csatlakozik a kendős szár egy-egy karikapárral, amit így egy kicsi karikás kendőként kell (lehet/praktikus) kezelni és használni. Így mindenféle testalkatú embernek kényelmes tud lenni és a popópántosság miatt a gyerek derekát sem tudja az ember hozzányomni a saját hátához. Illetve a popópánttal még akár a body szélessége is bővíthető egy picit, így tovább lehet megfelelően megtámasztani a belevalót.

Elsőként egy félig dekor/sávoly, félig kendős ring tait próbáltunk. A színe csodás zöld volt, a kendős rész gyémántsávoly szövött és álompuhára tört Storchenwiege-ből készült. A varrások minősége és esztétikuma szokásosan Encsis csúcskategória, az apró részletekre való odafigyelés (pl. a tárolózsákon a hurci dekor paneljéből egy darab) pedig az én szememben igazán komoly munkává emeli a varrományt. 

Felvéve igazi antigravitációs érzés kerített hatalmába, hiszen a 10 kilós puttonycsávó súlytalan lett benne. Na meg a szokásos álommanók is előkerültek, ebből a hordozóból sem maradtak ki. Apakompatibilis is, neki sem volt se kényelmetlen se túl bonyolult, valamint a poronty is elaludt benne szépen, akár előre, akár hátra kötöttük őkelmét.

A sikeres próba után döntés született, a nagy kedvencnek át kellett adnia a helyét egy ilyen Encsiségnek. A saját ring tai egy Little Frog Sandy Agate I kendőből készült hurci lett. Szuperszivárványos és nagyon kemény, ezáltal rettentően kényelmetlen hordozót kaptunk. Először kétségbe estem, hiszen Benji jólláthatóan beleszeretett, folyton abban szeretett volna utazni. De engem mindenhol nyomott. A kendős szárak szinte megálltak a sarokban, annyira kemények voltak. A klubban gyorsan segítséget kértem, hogy mi lehet a gond, próbáltuk a másik vándor RT-t is és érezni a hatalmas különbséget még megdöbbentőbb volt. Akkor döbbentettek rá, hogy semmi baj nincs ezzel, csak a vadiúj kendőalapanyag ennyire betöretlen, azért nyom mindenhol. Mivel milliméterre pontosan ugyanolyan volt ez is, mint az egekig magasztalt vándor, csak a betörés lehetett a kulcs. Sűrű anyázások és sok-sok fonás, karikákon huzigálás és vasalás közepette nagyon lassan, de puhulni kezdtek. Használtuk, törtük, vasaltam és fontam, amennyit csak lehetett, de elég lassan haladtam. Ekkor döntöttem el, hogy a hordozós anyák segítségét kell kérnem, és elküldtem vándorolni őkelmét. Az első pár állomás után kaptam vissza, és egy álom, amit tettek vele az anyák és a csemeték. Az irány határozottan jó!

Most ott tartunk, hogy várom, hogy a vándorútja végére érjen és visszakapjuk. Nagyon merem remélni, hogy meg fogja és tudja közelíteni a vándorok puhaságát és kényelmét, mert a színe, a kialakítása és a belevarrt antigravitációs berendezések miatt nagyon sokra tartom és sokat várok még tőle. Igazi nagybabás hurci, a body szélessége sem állítható (fix 40 cm), viszont két kis füllel még bővíthet, valamint ott van még a kendőszár is, amivel pluszban bővülhet még egy picit. Megelőlegeztem neki a nagy kedvenc kategóriát, hiszen a kendő színével és a fazonnal már megvett minket kilóra. Már csak ölelnie kell és megszolgálni a belé vetett bizalmat ;-)