Little Frog Fluorite

Gyártó:  http://littlefrog.pl/

Érték: € 53

Hossz: 465 cm (size 6)

Vastagság: 269 g/m2

Szövés:  broken twill weave

Összetétel: 100% Cotton

Státusz: saját

Saját hurciról mindig nagyon nehezen állok neki írni, mert annyi minden más van, amiről írni szeretnék. Viszont ezeknek a posztoknak is van létjogosultsága, hiszen főleg olcsóbb és általában univerzálisan használható hordozókat szedtem össze a hónapok során.

A most terítékre kerülő darab volt az első, valóban kötésre vásárolt hosszú kendőm (a legelső megvásároltból lett a nagyon zöld Mei tai, de akkor még kendőzésről hallani se akartam :-D ) A színébe már akkor beleszerettem, amikor kiadták, de csak hónapokkal később vettem meg, félig betörten. A már említett szerelemszínek... Szivárvány. Nincs ezen mit részletezni, imádom és kész :-) A fekete keresztszál icipicit tompít rajta, de a váltakozó színes és éjfekete csíkok miatt mégis élénk, vibrál, mosolyra fakaszt és szívet melenget, pont mint a tavaszi lombfakadás. Plusz a gyártó volt annyira jófej, hogy arra is figyelt, hogy eltérő szín kerüljön a szegésekhez. Így aztán bátran vettem meg tanulókendőnek, nagyon jó volt ezzel próbálgatni a különböző kötésfajtákat, gyakorolni a tetszőket, rengeteget segített a csíkozás!

Tapintásra puha a kendő és bár nyúztam, rengeteget kötöttem vele, fontam és vasaltam is, ahogy a nagyoktól tanultam, nem volt nehéz dolgom, rettentően kezes volt már az elején is. Valamint hipergyorsan tört, így amikor az élet úgy hozta, nyugodt szívvel ajánlottam föl egy kezdő kendős és első babát váró ismerősömnek kölcsönbe. Érdekes módon picihez és nagy súlyú gyerekhez is megfelelő, sose éreztem különösebben a súlyt vele/benne, viszont a puhasága és könnyű kezelhetősége miatt akár minimanóval is tökéletes. Azt viszont nem árt tudni, hogy ez egy széles kendő, 75 cm-es, amit én speciel imádok, mert totyogót keskenyebbe kötni lehet ugyan és tudok is, de nekem kevésbé esik kézre, mint egy ilyen jó széles kendő. Ez viszont egyéni preferencia kérdése. A hossza mosás után 465 cm, ami kicsit rövidebb, mint amit használva szokott mutatni, de szépen visszanyúlik még vagy 10-15 cm-t összességében, így inkább hosszú 6-osnak tekinthető (ez minden kendőnél így van, normális tulajdonsága minden szövetnek :-) ) A vastagságadat engem is meglepett, de jó magyarázat arra, hogy miért is nem vág 10-12 kilóval sem.

Akkor foglaljuk össze: csodaszép kendő, csudajó kendő, olcsó is és a minősége is megfelelő. Pici és nagy gyerekhez is ajánlható, így ez egy valóban univerzális hordozó, tökéletes lehet olyanoknak, akik se halmozni, se folyamatosan eladni és vásárolni nem szeretnének. Ezek mind  olyan tulajdonságok, amik miatt bátran ajánlom bárkinek, aki kis befektetéssel szeretne a hordozós kor elejétől a végéig jó és biztonságos hurcihoz jutni.