Enidoo (Encsi) mei tai

Gyártó: http://www.enidoo.com/

Érték: a kendő ára +13500 Ft

Állítható a body?: igen

Státusz: CseHo Klub, magánszemélyek tulajdona és saját

Történt egyszer, hogy úgy keltem föl reggel, hogy nekem ki KELL próbálnom egy kendőszárad hordozót. Mindegy nekem, hogy kiféle, miféle, csak kendőszáras és kötős legyen.

Az elsők között került a kezeim közé a CseHo Klubban egy WAHM mami, konkrétan Encsi egyik korai munkája: egy Nandu Tengerből készült mei tai. Tanácsadó segítségével próbálgattam és végül kikölcsönöztem két hétre, amíg a mindenhol állítható változat visszatér. Ez egy sehol sem állítható, picit párnázott body-jú, párnázatlan szárú mei tai, a belevalóm pedig akkor 7 hónapos és majd' 9 kilós volt. A body szélessége nagy volt még neki, a hosszán éppen segített a derékpánt visszahajtása, de ez a megoldás nekem annyira nem tetszett. Plusz a szárak meghúzása és megkötése után rendre csúszott és lelazult az egész, ami végül teljesen elvette a kedvem tőle. De nem csüggedtem, hiszen vártam az állíthatót.

A várva várt darab A zöldség volt, hiszen egy Hoppediz Stephanie volt az eredeti kendő. Amikor haza vittem és kipróbáltam, még nem tudtam, hogy elvesztem :-) Kényelmes és könnyű volt, apakompatibilis és tökéletesen uniszex. A szárak teríthető, párnázatlan kendőszárak voltak, a derékpánt szuperül párnázott, kényelmes és jól csomózható, az alvócsuklya levehető, jól rögzíthető trapéz csuklya. A body alja tépőzárakkal rögzíthetően fokozatmentesen állítható, az oldala és a teteje behúzókkal állítható, a derékpántot két különböző állásban is be lehet tenni a body alján, így a hossz is állítható. Ennél több nem is kellhet egy hordozóba! Egy hónapra kaptuk meg (hála a nyári szünetnek), így a nyaralás egyik nagy segítője is ez a hordozó volt. Nagy kirándulásokon volt jó társunk, hordozott benne apa, anya, nagyi, segített vonatozni, olykor etetőszékként is funkcionált és minden alkalommal szuperül tartotta és ölelte a belevalót. A nyaralás végére már tudtuk: ilyen hordozó bizony kell nekünk! 

A gondolatot tett követte, megvettem életem első hosszú kendőjét és másnap ment is Encsihez, újjászületni. Viszont azt ki kellett találni, hogy a szárak párnázottak legyenek-e vagy sem. Ekkor jött a képbe Az álom és Barbi. Pár napra kölcsön kaptuk tőle ezt a csodát és amíg még a zöldség is nálunk volt, össze tudtuk hasonlítani őket. Barbi hordozója egy Kokadi Erna im Wunderland-ból készült mei tai, kétoldalas (vagyis bármelyik oldalát használhatjuk kifelé), egyik oldalán csajos, másikon pasis szuperhurci. Pár napig próbálgattuk és mindhárman beleszerettünk a kényelmébe, így a sajátunk is olyan lett, mint ez az álom, csak más kendőből.

A saját a Nagyon zöld lett, egy Little Frog Jade kendő lett az alap. A színét imádom, a hurci varrása igazi Encsis (vagyis csúcsminőség :-D ) és minden benne van, amit és ahogy kértünk, sőt. A MT szuperkényelmes, álomszép és a Jade színéből adódóan visszafogottan feltűnő :-D Encsi a csíkokat milliméterre pontosan egyeztette, és fogalmam sincs, hogy csinálja, de belevarrt álommanók és antigravitációs berendezések segítenek tökéletessé tenni az élményt. Olyannyira a szívünkhöz nőtt, hogy a készletünk alapdarabjává vált és most, amikor már kezdi kinőni a belevaló, jönnek a rossz érzések és a kétségbeesés: mi lesz majd velünk a Nagyon zöld nélkül? Jelenleg ugyanis ez az altatós, a nyugtatós, az éjszakai aduász... A hordozós életünk (mind anyai mind pedig apai oldalról) alapköve. Teljes az imádat!

Aztán történt egyszer, hogy véletlenül hozzánk keveredett még egy Encsi mei tai. Nem tervezetten, nem tesztelési céllal, de pár napra. Egy kedves HT (hordozási tanácsadó) barátomé, mi csak a haza vezető úton voltunk egy köztes állomás. Természetesen nem bírtam ki, muszáj volt felpróbálnom. Az alap Amazonas Lollipop és kék Colimacon kendő. Az előbbi vékonyka, ezáltal puha és nagyon-nagyon ölelős, az utóbbi pedig kicsit testesebb és jól ellensúlyozza az Amazonas színpompáját. A hímzés pedig minden pénzt megér! A hurci szuperül tart (meg is lepődtem volna, ha mást tapasztalok :-D), 10 kilós puttonycsávóval is rettentően kényelmes, a vékony Lollipop semmiben sem jelent hátrányt.

Huhh, akkor most össze kellene foglalni a tapasztalatokat? Hát jó! IMÁDOM! Minden anyagi vagy egyéb érdek távol álljon tőlem, hogy ezt mondom, de nekem/nekünk (családi szinten) ez a fajta mei tai jött be a legeslegjobban. Ezzel nem azt mondom, hogy a többi, amit próbáltam nem jó. Dehogynem! Csak éppen ebben találtuk meg mindazt, amire nekünk szükségünk van, Azt a fajta kezelhetőséget, olyan állíthatóságot, olyan kényelmet... Ezért is javaslom mindenkinek azt, hogy mielőtt elköteleződik valamilyen hordozó mellett, próbáljon! Mi megtaláltuk, másnak is tuti sikerülni fog, csak ne adjátok fel! ;-)