Natibaby Pancy Pearl no cotton DyeCandy által festve

Gyártó: http://www.natibaby.eu/

Érték: £196

Hossz: 462 cm

Vastagság: 319 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 20% Linen, 80% Viscose (Bamboo)

Státusz: magánszemély tulajdona, a poszt írásakor eladó

Egyszer volt eddig dolgom no-cotton kendővel, egy Natibaby Raspberry Muntival. Már akkor is csak néztem, hogy hogy lehet ennyire valószerűtlenül puha egy kendő. Azóta is sokszor eszembe jut az érzés. Amikor megláttam az egyik eladós csoportban Bea "raszta kendőjét", azonnal elindult a vezérhangya: ez is no-cotton, ráadásul szuperül menne Benji rasztasapijához, ki KELL próbálnom egyszer! De épp árulta, így nem sok reményem volt rá. Aztán úgy alakult, hogy vándorútra küldte, természetesen beálltam a sorba én is. Majd visszahívta egy másik érdeklődés miatt, végül sok-sok véletlen egybeesés miatt mégis hozzám hozta a futár. Megkaptam, amire vágytam, tapizhattam és próbálhattam pár napig.

A színe nem az eredeti, gyári, hanem egy nagy hírű külföldi kendőfestő álmodta meg ilyenre. Csodaszép átmenetes, élénk és vidám, tökéletes munka. A tapintása olyan, mintha vajban nyúlkálnék forró késsel. Lágy és puha, nem gyűrődik, hanem simul, hajlik és ölel. A hossza pont hatosnak felel meg, nem számolt rá pluszban a Nati. Szélesebb viszont lehetne egy picinykét, bár a 65 cm nem mondható extrém keskenynek sem.

Kötni egy álom! Sokszor el szoktam sütni a "megköti magát" szófordulatot, de itt új értelmet nyer. Mivel olyan lágy és puha az anyag, alig kell vele dolgozni kötés közben. Meghúzni könnyű, csomózni is. Plusz, mivel elég vastag, jól is tart, még nagy súlyú gyerekkel sem vág vagy csúszik. Ráadásul annyira hűvös a tapintása, hogy szuper nyári kendő is. Batyut kötöttem, 5 méter alatt mást nem nagyon szoktam. Imádtam!

Ez is az a kendő, amitől a lehető legrövidebb időn belül meg akartam szabadulni. Na nem azért, mert annyira rossz lenne, épp ellenkezőleg. Első látásra szerelem lett, a tapintása, a színe, a tartása, köthetősége, de hiába eladó, nem áll módomban megtartani, így jobb, ha mielőbb haza megy, nem kísért. Ráadásul teljesen univerzális a cucc, hiszen nem túl széles, így akár pici babának is jó, de rettentően jól oszlatja a súlyt, így nagy gyerekhez is tökéletes. Erősen MUST HAVE kategória :-)