Natibaby Raspberry Munti no cotton

Gyártó: http://www.natibaby.eu/

Érték: €104

Hossz: 435 cm

Vastagság: 301 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 20% Linen, 80% Viscose (Bamboo)

Státusz: magánszemély tulajdona

Sokféle kendő volt már nálam, de bambuszos vagy selymes még egy sem. Ráadásul a selymes vándor, amire feliratkoztam elkelt útközben, így esélyem sem volt kipróbálni. Eme csalódottságomnak hangot is adtam itt-ott és nem váratott magára a segítség: Barbi kölcsön adta a saját bambuszos, selymes Natiját, hogy két legyet is üthessek egy csapásra. 

A kendő ránézésre olyan, mintha valami királyi palást lenne. Csillog, aranyfényben játszik és tapintásra olyan, mint a víz: lágy, selymes, omlós és hűs. A mintát viszont keresgélnem kellett, még kiterítve is alig kivehető, halvány. Viszont így illik csak igazán bele az igazán alkalmi, királyi palástba :-) Életemben nem találkoztam még ilyen hordozóeszközzel. Persze rögtön jött a félsz: csúszni fog, vágni fog, nagy hozzá a 11 kilós pöttömtörpe.

A első batyu elég meggyőzőre sikeredett. Altatáshoz próbáltam ki és kapásból szerelem lett. Kötni nagyon könnyű, eddig ilyen kezes kendővel nem volt dolgom. Az eltérő (egyik színre, másik fonákra hajtott) szegések miatt még kezdőbarát is, a rétegek kötés közben jól csúsznak egymáson, viszont megkötve a csomó nem csúszik, nem lazul. Az is meglepő volt, hogy nem vág. Aztán mikor kiszámoltam a vastagságát, rájöttem, hogy miért is nem vág 11 kiló alatt sem :-) Az altatási kísérlet rekordidő alatt sikeres projekt lett, jól dolgoztak az álomport szóró manók.

Megpróbáltam fényképen visszaadni valamit a kendő színéből, csillogásából, de ehhez a rendelkezésemre álló technika kevés. Se vakuval, se anélkül, se mesterséges, se természetes fényben... Nem tudom teljes mértékben visszaadni az eredeti látványt. Ezt a kendőt látni kell! Meg tapizni! Meg próbálni! Na meg birtokolni :D Ezt is nehezemre esett visszaadni. Szép is, jó is, puhasága és 66 cm-s szélessége miatt univerzálisan használható pici és nagy gyerekhez egyaránt, alkalmi is meg hétköznapi is lehet... Kell ennél több? :-)