Didymos Amethyst Lilies Ramie Silk

Gyártó: http://www.didymos.de/

Érték: CAD $220.00

Hossz: 445 cm

Vastagság: 188 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 65% cotton, 15% silk, 20% ramie

Státusz: magánszemély tulajdona

Én mindig rákattanok valami izgi összetevőre, és igyekszem olyat tartalmazó kenőket próbálni. Volt egy selymes időszak is és mindenhol ilyeneket hajtottam. Gyöngyi Didymosa pont jó ütemben érkezett, nagyon örültem, hogy pont a kattanásomkor sikerült lecsapnom rá.

A kendő tapintásra valószerűtlenül puha, omlós. A színe élénk, a liliomok szinte táncolnak. A szegések azonosak, ebből a szempontból nem egy kezdőbarát darab. Viszont amennyire kezes és könnyű vele bánni, akár első kendőnek is szuper választás lehet. A csapása mindössze 20 centis, ami nagyon felhasználóbarát megoldás és különösen tetszett a középjelzést adó cetlin a "Mein Mittelpunkt" (a középpontom) felirat. Minden kötés előtt jót mosolyogtam rajta, imádtam :-)

11 kilós poronttyal próbálva érdekes tapasztalat volt. Azt tudtam, hogy a selymes kendők a bambuszhoz hasonlóan inkább kis súlyú gyerekhez megfelelőek, bár mindig van kivétel és erősen összetétel- és vastagságfüggő ez az elmélet. Ez a Didy egy keskeny (65 cm) és vékony kendő, így nagy súly (a 11 kiló már nagynak számít) alatt bár nem vág, de nálam csúszott. Bármennyire is feszesre kötöttem vele a batyut, nem túl hosszú idő után lelazul, számomra kényelmetlenné vált. Így bármennyire is imádtam kötni, kisebb belevalóm híján nem tudtuk túl sokat használni. 

Összességében egy csodaszép és álompuha kendő ez, de én csak újszülötthöz vagy 10 kiló alatti gyerekhez ajánlanám. Annak viszont tényleg álom, túlzás nélkül mondhatom, hogy megköti magát és nagyon-nagyon kényelmes kis kendő. Imádtam!