Maraya csatos

Gyártó: http://www.maraya.hu/

Érték: 23500 HUF

Állítható a body?: a szélesség nem, a magasság igen

Státusz: vándor

Egyik nap üzenetet kaptam egy hordozós ismerőstől: megyek-e az egyik kerületi hordozós klubba, mert átadná a vándor Marayát, én jövök utána a sorban. Néztem nagy bociszemekkel, hogy miről is van szó, mert egyáltalán nem emlékeztem rá, hogy több Marayára is feliratkoztam, amiről pedig tudtam, az még messze járt. Így hát hatalmas várakozás előzte meg a találkozást: mi is érkezik hozzánk? A csomagban egy egyszerű, kevéssé állítható hordozó volt, kinézetre meglehetősen tetszetős. Mivel ugyanazon klubalkalmon még 4 kendőt is kaptunk, nem ezzel mentünk haza, így váratott magára a nagy találkozás: a próba.

Egy rövidke sétára vettem föl először. Rég nem volt a kezeim között csatos, kicsit el is szoktam tőle, a body beállítása elmaradt ugyanis. A body hossza egy cipzár segítségével növelhető és csökkenthető. Össze volt húzva eredetileg, úgy kaptam magamra. De Benjinek alig ért a derekáig, ami nem épp a megfelelő így. Újratervezés: cipzár széthúzás és második kötés után már a body magassága megfelelő, icipicit talán magas, mert a gyerek keze kint, de azzal már nincs mit tenni, úgyhogy húzhattam meg a hevedereket.

A body Benjinek már kicsi, kb. két-két ujjnyival keskenyebb a kelleténél. De ettől a számára kicsit kényelmetlenebb ténytől eltekintve erősen hűha-élményben volt részem. A csatosok, főleg ha a vállpántok a body oldalához csatlakoznak, általában kényelmetlenek már nekem. Nagyon kicsi lett a felsőtestem, átalakította a hordozás, megizmosodtam, viszont ezáltal az ilyen típusú csatosok 98 %-át nem tudom eléggé szorosra húzni, mert túl nagyok nekem, nincs annyi heveder. Ez igaz erre az SSC-re is, kellett volna még vagy 3 centinyi heveder a vállpántba. A derékpánt is koppra húzva volt jó (ennyire kicsi lennék, vagy ez a hurci ilyen nagy? :O ). A derékpánt széles, a keresztcsonti részen még jobban kiszélesedik és nagyon-nagyon kényelmes, pedig nincs agyonpárnázva. A vállpántok is kényelmesek, jól párnázottak, de nem túlságosan párnásak. A mellkaspánt meg nekem kicsit magasan van. Az alvócsuklya számomra használhatatlanul kicsi, se elérni nem tudom a gumikat, se a csuklya mérete nem megfelelő számunkra. De a saját mobilcsuklyánkkal tökéletes párost alkottak. A csuklyarögzítő kallantyút imádom, az egyik legtutibb találmány, amivel valaha is találkoztam! Valamint ki kell emelnem, muszáj, nem hallgathatom el, hogy a hevederek is puhák! Eddig még nem találkoztam olyan formázott hordozóval, aminek ne vágott volna a heveder oldala. Eddig! Imádom! Az pedig, hogy könnyen húzható a csatokon, külön jó pont. Mondjuk lazításkor a csatok nekem nem igazán esnek kézre, ez lehet, hogy csak megszokás kérdése...

Volt apás próbánk is meg hosszú próbánk is. Elmondhatom, hogy szuper kis apakompatibilis hurci ez, jól is állt neki, magasra is tudtuk kötni a pöttömtörpét (annyira magasra, hogy kilátott az apja válla fölött, ami sokszor nem sikerül neki). A hosszú séta meg kb. 2 órás hordozás és vásárlás volt, némi sétával és játszótérrel vegyített piactúra kánikulában. Minden nehézség és rajtam lógó súlyos vásárfia+alapfelszerelés ellenére is kényelmesen vittem az alvó puttonyt és eszembe se jutott, hogy csak a hátamon van 11 kiló, annyira jól eloszlatta a súlyt a hordozó.

Mit is mondhatnék összefoglalásul? Egyszerűen imádom! A számomra egyik legkényelmesebb csatost ismerhettem meg személyében, örülök, hogy részesei lehettünk a vándorútjának. Nagy szívfájdalom, hogy már kinőtte a belevalónk. Éppen ezért vagyok még inkább kíváncsi az állítható változatra, hátha az jó még neki. Még pár nap, és ideér. Már nagyon izgulok ;-)