BloomyBasic hócicás karikás kendő

Gyártó: http://bloomybasic.eu/

Érték: 

Hossz: 207 cm (rövid oldalon)

Vastagság: 260 g/m2

Szövés: jacquard, broken twill

Összetétel: 100% cotton

Státusz: teszt kendő

Egyik nap egy számomra nagyon furcsa és rettentően megtisztelő üzenetet kaptam: lenne-e kedvem tesztelni egy piacra dobandó Bloomyloom kendőt karikásként? Mivel az ilyen ajánlatokat az ember nem utasíthat vissza, azonnal bólintottam és izgatottan vártam, hogy mit kapok majd. A hócicák jöttek.

Első benyomásra elámultam rendesen. Tudni kell rólam, hogy nem kedvelem a világos színű hordozókat, a hócicák pedig - mint ahogy a neve is mutatja - natúr színű, vagyis fehér. Amíg meg nem kaptam, le se esett igazából, de onnantól kezdve elkezdtem gyűlölni a színét. Aztán kézbe vettem és elvesztem.

A szegések egy pofonegyszerű, ugyanakkor zseniális ötlet révén eltérőek. Még egy kendőnél sem találkoztam ilyen, varrásában eltérő szegéseket, de nagyon-nagyon tetszik az ötlet. Szuperül segít és eléri a célját. Plusz még látványos és esztétikus is. 

Kicsit nekem keskeny volt a 64 cm-s szélesség és sok a 207 cm-s hossz, de kárpótolt a kezessége és könnyű köthetősége. A 11 kilós kölök alatt se csúszott egy millimétert sem, miután meghúztam és még csak nem is vágott. Én már egy jó ideje nem karikásozok (nagyon nehéz benne a poronty), de ezzel simán elvittem 20 percnyire is Benjit, nem szakadt le a vállam. A karikákban könnyen és jól csúszott, nem volt nehéz dolgom beállítani a bugyor nagyságát és feszesre húzni a gyereken a kendőt. Igazi kis kezes, kezdőbarát hurci lett.

A minta a kendő színéből adódóan csak úgy látszódik, ha szögben éri a fény, a felületre merőlegesen nézve én nem igazán tudtam kivenni (plusz a fotókon sem látszódik). Ez nem nagyon tetszett, de ez általános jelenség a teljesen natúr kendőknél, nem hiba, csak az én ízlésem ilyen :-)

Összességében erős vágyat érzek rá, hogy kipróbáljam egyszer hosszabb kendőként is, mondjuk egy 4-5-ös méretben. Nagyon felpiszkálta az érdeklődésemet és szívesen játszanék még vele egy ideig. Mondjuk valami nem-natúr színben. Vagy festve. Vagy így, ahogy van... Jó kis kendő lett, tényleg nagyon tetszett! Akár kicsinek, akár nagynak, bőven megfelelőnek tartom a hordozós kor kezdetétől a végéig.