Baranka Slings Rose Wings

Gyártó: http://www.barankaworld.hu/

Érték: 

Hossz: 467 cm

Vastagság: 270 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 100% cotton

Státusz: teszter

Ha híre megy, hogy az ember valamit csinál, jelen esetben hordozókat próbálgat, akkor előbb-utóbb jönni fognak olyanok, akik hordozóeszközt gyártanak és kíváncsiak az ő véleményére is. Így volt ez a Barankával is. Ez egy új magyar márka, mégpedig annyira új, hogy a webshopjuk még be sem indult a poszt írásakor. A kerületi hordozós klubunk vezetője, Bea révén jutott el hozzám Bogi, a Baranka anyja és adott egy hatos kendőt próbálgatni azzal a feltétellel, hogy őszintén mondjam el, hogy tetszett. A poszt végére kiderül, miket is mondtam Boginak :-)

A hozzám kerülő kendő csak Beánál járt, betörtnek nem mondható. A minta engem elsőre erősen emlékeztetett az Oscha rózsáira, de annál jóval nagyobb és szellősebb, valamint jobban megvizsgálva és összehasonlítva sokkal "rózsásabb". A színe engem annyira nem varázsolt el, ugyanis bennem valami zsigerből jövő ellenérzés van a babakékkel és a babarózsaszínnel szemben, de ez persze az én egyéni szoc. problémám, ugye. Azt már ránézésre tudtam, hogy jó széles, az nálam jó pont, tapintásra pedig egész puhának tűnt, de láttam én már karón varjút!

Az első kötéskor alaposan leesett az állam. Szélesnek széles, na meg hosszú is, főleg batyuhoz, amit kötni akartam vele. De arra még álmomban sem gondoltam, hogy ennyire puha és könnyen köthető legyen egy betöretlen kendő, valamint hogy annyira jól el tudja vezetni a súlyt (ami a mi esetünkben több mint 11 kilót jelent), hogy túlzás nélkül állítva semmit se érezzek belőle. Ráadásul batyuban! Járt már nálam többféle felsőkategóriás kendő és ilyen élményt legutóbb a Joy&Joe szarvasos kendője adott úgy, hogy az 25 % lenes kendő. Na de a Baranka meg pamut. Nem értettem az egészet, de egy idő után már nem is akartam, csak élveztem a helyzetet. Nagyon sokfelé mentem ezzel a kendővel, mert megbízhatóan hozta azt, amit elsőre mutatott. Tudtam, hogy belefőni nem fogunk 30 fokban sem, a játszóteret is bírja, nem tapad rá a kosz és a homok, könnyen meg fogom tudni kötni minden körülmények között és ha elalszik a hátamon a poronty, nem probléma még 1,5-2 órán keresztül hordozni, mert nem fog leszakadni a vállam. Többnyire batyuztam pedig, és ez nem egy batyukendő, ugye. A dupló sem volt rossz vele, azt is rettentően könnyű volt kötni vele, de hosszú távon se a belevaló se én nem szeretjük. Na meg nyáron a többrétegű kötés nagyon nem a barátom :-)

Egyetlen negatívuma, hogy a nálam lévő kendő középjelzését rossz helyre varrták, de ez nyilván nem befolyásolja a használhatóságot, csak egy mérési (emberi) hiba eredménye, ami bármikor javítható. 

Bizony, meglehetősen rosszul éreztem magam, amikor tovább kellett adni. De mivel megvenni nincs lehetőségem, nem volt választásom. Kevés kendőre szoktam mondani, hogy ez azonnal kell(ene) és nem engedem el, de Rózsika teljesen elcsavarta a fejem :-) Kis képzavarral élve szende szűznek látszó kőkemény domina a kicsike :-) Sajnos azonban ez a szerelem plátói marad, Rózsika tovaröppent, hogy másokat is boldogíthasson :-)