Lenny Lamb Bubo Owls Brown & Beige

Gyártó:  http://en.lennylamb.com/

Érték: 310 PLN

Hossz: 420 cm (size 5)

Vastagság: 280 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 100% Cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

Ha az embernek kendőfüggő barátai vannak, sokféle eszközt ki tud próbálni viszonylag rövid időn belül. Ezt a baglyosat mindenképpen meg akartam tapizni, mert már sok pozitívat, de legalább annyi negatívat is hallottam róla. Így hát jogosan voltam kíváncsi, hogy melyik véleménynek higgyek. Klári jóvoltából pontot tehettem a kíváncsiságom végére, hozott nekem baglyokat az egyik kendős randinkra.

Új volt még akkor a kendő, de már valamelyest törték előttem. Azért volt még mit dolgozni rajta. Tapintásra egész puha, nem túl vastag, a baglyok pedig gyönyörűek. Tetszik a kidolgozásuk, a körvonalak is egész élesek. Viszont nagyon keskeny a kendő, a legfelső sornyi bagoly éppen csak kifért. Ez annyira nem tetszett benne.

10 kilós puttonykámmal próbáltuk, batyut kötöttem vele. Kötés közben dolgoznom kellett az anyaggal, nem volt túl barátságos, de végül is legyőztem, fölkerült a gyerek a hátamra és le sem akart esni onnan. Bár korántsem lett tökéletes a batyum, nem igazán bírok hatvanegynéhány centi széles kendővel normálisan kötni, nekem ez túl kevés. Főleg ha még a belevaló se válik döglött hallá a hátamra kerülve :-) A csomóval is küzdöttem egy darabig, nem is lett túl szép a végeredmény. Felkötve viszont egyáltalán nem volt kényelmetlen, tartott rendesen, nem csúszott, ami a kötés minőségét tekintve nagyon jó pont.

Ha összegeznem kellene a tapasztalataimat, inkább pozitív irányba billenne a mérleg. A kendő kinézetre tetszik, sőt, nagyon tetszik. Imádom a barna és a bézs ezen árnyalatainak találkozását és inkább a kihívást látom ebben a kendőben, mint a sok munkát, ami a megszelidítéséhez esetleg kellhet.