Kokadi Rainbow Stars

Gyártó: http://www.kokadi.de/

Érték: €159

Hossz: 5,2 m (size 7)

Vastagság: 225g/m²

Szövés: bonded deluxe

Összetétel: 100% cotton

Státusz: vándor

Már régóta áhítoztam ezután a kendő után, mert képen annyira gyönyörű, hogy kíváncsi voltam élőben is olyan szép-e. Sallai-Székely Barbara jóvoltából hozzájutottam egyhez. Amit kaptam, az egy 100% pamut kendő volt, hosszú, széles és varázslatosan szép. A szövése egészen furcsa volt. Egyes csillagok vászonszövésűnek és kétrétegűnek hatottak, míg mások teljesen másmilyennek, körülötte meg sűrű szövést lehetett látni... Furcsa és különleges összképet adott. A színei leírhatatlanul élénkek, szinte világítottak, nem is kellett napfény hozzá, hogy tündököljön a kendő. Kötni elég könnyű volt, duplót és pár extra gubancolóst kötöttem vele. Viszont a 7-es kendő nagyon-nagyon hosszú nekem, a 80 cm szélesség pedig nagyon sok, így küzdöttem rendesen. Az egyik BKV-túránkhoz például a duplót választottam, 1,5 órán át aludt így a hátamon a 10 kilós puttonycsávókám és bizony ez a súly felhívta a figyelmet a kötéshibákra: durván lelazult az egész, mire haza értünk. Ennek ellenére nem akart leszakadni a hátam vagy a derekam, jól tartott a kendő. Csak éreztem, hogy nem az igazi így.

A szegések azonosak, a csíkozás keresztben fut, nem egy kezdőbarát kendő ebből a szempontból. Viszont mivel merőben eltérő a kendő két oldala (gyakorlatilag egyoldalas kendőről van szó), a kötés közbeni esetleges megcsavarodás könnyen felismerhető.

Összegezve a tapasztalataimat egy nagyon nagy álom vált valóra ezzel a kendővel. Nagyon-nagyon pozitív élményt élhettem át és életem első Kokadijaként pont ezt próbálni nagy szerencse, hiszen csodaszép, különleges és jó kendő. Imádtam :) Egyedül azt sajnálom, hogy tél lévén nem tudtam megmutatni, hogy miféle csoda járt épp nálunk.