AndalGo Spring meadow orange zigzag karikás

Gyártó: http://hyenacart.com/stores/andalgo/

Érték: € 120

Hossz: 190 cm

Vastagság: 240 g/m2

Szövés: zigzag handwoven

Összetétel: 100% cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

image172

Ez egy vadiúj kendő volt, a színén akadt meg a szemem igazán. Első tapintásra keménynek gondoltam, de ez végül is rendben is lenne, hiszen új, betöretlen. Aztán lekéredzkedett a benne pihenő, és lehetőségem nyílt felpróbálni. A karikába rendezésnél is nagyon újnak tűnt, már előre féltem tőle, hogy hogy tudom majd meghúzni, mennyire fog csúszni és különben is tuti kényelmetlen lesz, hiszen nekem már 10 kilós gyerekkel nem túl megfelelő a karikás... Aztán beletettem a gyerkőcöt és hangosan koppant az állam a padlón :) Meghúzni nem probléma, betonként tart, nem csúszik, nem vág, nem nyom, pedig eléggé lecsúszott a karika. Kis puttonyom ki se nagyon akart jönni belőle.

Összességében? Naná, hogy kéne :D Igaz, ha választanom kellene, hogy karikás vagy rövid kendő, inkább ez utóbbit választanám (és nem sokkal hosszabb egy 2-es shorty sem, mint egy 190 centis karikás), de tény, hogy engem nagyon meggyőzött ez a kelme. Nem csak azzal, hogy kézzel készült, ami önmagában egy hatalmas érték (mind eszmei, mind anyagi értelemben), nem csak azzal, hogy egy nagyon kedves anyuka szövi és nem csak azzal, hogy ízlésesen vannak összeválogatva a színek, hanem mindezek mellett még hihetetlenül kellemes vele kötni és hasznos eszköz készült. Imádtam!