Solnce Ra Senet

Gyártó: http://www.solnce.com/

Facebook album

Érték: € 240

Hossz: 4,6 m (size 6)

Vastagság: 310 g/m2

Szövés: triweave

Összetétel: 44% ecru Egyptian cotton, 12% white Egyptian cotton, 4% white kapok, 22% brown cotton, 18% red hemp

Státusz: magánszemély tulajdona

image020

A kendő elég durva tapintású volt, de még újszerű, van még mit törni rajta. Kenderes lévén nagyobb súlyt is jól bír, nagy gyerekkel sem vág, kellően vastag ehhez. Pont ez a vastagság okozza a legtöbb problémát nálam, hiszen a vastag kendők meghúzásához erős marok és izmos karok kellenek, nekem viszont a sok ínhüvelygyulladás miatt nem könnyű ezekkel bánni. Nem fűztem hozzá túl nagy reményeket, éppen ezért, de ahhoz képest elég jól csomózható volt. A minta szkarabeuszt formáz (bárhogy is nézem, én nem látom benne, pedig nagyon kerestem :D ), a színvilága tetszik, élőben sokkal élőbbek a színek, mint a képen.

Kötni nekem elég nehéz volt. Batyut kötöttem, 6-os kendővel az alapból nehéz, mert túl sok az anyag, sok a hibázási, lazulási lehetőség. Ezzel együtt egészen jól köthető volt és elég széles is ahhoz, hogy nekem, aki a különösen széles kendőket szereti is jól működjön. Mint a legtöbb mintás kendőnél, itt sem eltérő a két szegés, ami nem kezdőbarát. Igaz, aki ma Magyarországon Solnce-t vesz, általában nem kezdő :) Összességében pozitív élmény volt ez a kendő, örülök, hogy kipróbálhattam!