Magyarinda SSC Klasszik

Gyártó: http://magyarinda.hu/hu

Érték: 32900 Ft

Méret: body szélessége 35 cm, magassága 44 cm

Állítható a body?: nem

Státusz: bérelt, majd saját

Vásárlás előtt bérelni, próbálni szerettünk volna, így erre a csatosra esett a választás. Nekünk nagyon kényelmesnek bizonyult, a széles derékpánt miatt erősen derékra/keresztcsontra terhel, így nagyobb súlyú gyerek hordozásakor sem szakad bele az ember. A klasszikban belevarrt alvócsuklya és újszülöttnek való betét is van, ezek a szimplából hiányoznak. A csuklya kapucnis jellegű, nekem ez nagyon nem jött be, viszont a csuklyarögzítő megoldás egy álom! Mindig kézre esett, könnyű volt ébredéskor oldani és különben is imádtam! A hordozó body-ján van egy hatalmas zseb is. Ebbe lehet belehajtogatni az alvócsuklyát, amikor épp nincs rá szükség (de háton hordozott gyereknél ez annyira nem praktikus, hacsak nem nyolckarú polipként mozog az ember keze :D ), viszont elöl hordozásnál apróságok is beletehetők, pl. zsebkendő, tetra pelenka, pénztárca stb. A két hetes kölcsönzés alatt minket abszolút meggyőzött, vettünk is egyet gyorsan :)

Az elválás elég nehéz volt, de már nem voltunk kompatibilisek. A hordozás mellékhatása ugyanis, hogy erőteljesen alakul az ember felsőteste. Nálam ez különösen érződött, hiszen a hordozás előtt szinte semmit sem mozogtam és a szülés utáni hónapokban elég nagy súlytól szabadultam meg csupán a hordozás, szoptatás és a szervezetem visszarázódása révén. Így hát eljött az a pillanat, amikor be kellett vallanom magamnak, hogy ezt a csatost bizony kifogytam, már nem tudom megfelelően szorosra húzni úgy, hogy az a belevalónak is még jó legyen. Hiába volt minden tanácsadói segítségkérés és ötletelés, eladósorba került imádott hordozónk. De pontosan ezért kell próbálni! Mások vagyunk mi, emberek, míg az eszközök tulajdonságai nagyjából adottak.