BloomyLoom Lime Linen Uhu

Gyártó: http://www.bloomyloom.com/

Érték: € 110

Hossz: 435 cm (size 5)

Vastagság: 285 g/m2

Szövés: jacquard, broken twill

Összetétel: 40% linen, 60% cotton

Státusz: teszter

Ismét egy Bloomyloom teszter érkezett hozzánk és nagyon nagy várakozással bontogattam a csomagot. Eddig mindegyik kendőjük pihepuha pamut és imádatos volt, már nagyon kíváncsi voltam, milyen is egy lenes Bloomy. Sose próbáltam még lime színűt sem, holott a zöldnek nagyon nagy szerepe van az életemben. Ez az árnyalat vidám, vicces, élénk, feltűnő. Hiába nem szivárványos, mindig jó kedvem lett tőle, akárhányszor csak ránéztem. Olyan... napsütéses :-)

Kezdjük a látványnál. A színét imádtam, bár a natúr szállal nem volt túl kontrasztos ez a világító zöld. A mintát adó baglyok eléggé stilizáltak, az én ízlésemhez annyira nem áll közel ez a forma, de nem tudom azt sem mondani, hogy egyáltalán nem tetszik. Viszont az tény, hogy Bloomyék csavarmintája vagy matyó rózsája nekem jobban bejön ennél. Ízlések és pofonok, ugye...

Tapintásra tipikus lenes kendő. Van tartása, nem omlós, de nem is állt meg a sarokban. Még nem is kötöttem vele, amikor már tudtam, hogy ezzel bizony küzdeni kell, nem köti meg magát. Naná, hiszen egy betöretlen lenes kendőről van szó, ami jelentős mértékben tartalmazza a lent, nem csak mutatóban. Azért a 40 % elég sok. Viszont nagy súlyú gyereknél jól jön ez a fajta tartás és magas lentartalom, nagyon is megéri legyűrni a kicsikét!

Ekkor jött az első pofára esés: könnyebb volt vele kötni, mint reméltem. Nem állítom, hogy nem küzdöttem és tökéletesen pontos lett a batyum, mert távolról sem. Viszont a sok-sok benne maradt lazaság ellenére is szuperül tartott, nem vágott, nem szakadt le a vállam, ami egy rosszul kötött batyu és 11 kilós belevaló esetében nagyon nagy szó ám! A szélessége is imádni való, 78 cm-t mértem. Ezzel a kendővel (lévén töretlen), keményen megküzdöttem a fölösleg gyerekpopó alá passzírozásával is, viszont az ugrálást is kibírta szétcsúszás nélkül. Pedig ez a puttonycsávó bizony fel tud állni a hátamon bárhol és bármikor, meg se kell támassza magát valamin, simán kinyomja magát combizommal. Tehetséges. De kötés és kendő legyen a talpán, amelyik kibírja ezt a kiképzést. A zöld baglyok kibírták ;) Nagyon kíváncsi lennék rá, hogy milyen lesz betörve. Mert nagyon jó kis kendő így is, csak még eléggé bestia. Totyogóhoz már most tökéletes, de puhára törve én bizony egész picikét is boldogan kötnék bele. 

Összegezzünk! Tetszett, na. Nem tudom se szépíteni, se rosszat mondani róla. Törni muszáj, de szép, szuper minőségű és jól néz ki. Jól tart, nem csúszik, nem mászik, csak még harap egy kicsit :-) Nagyon szívesen elfogadnék egy ilyet, akár ötös méretben is, igaz, én valami durván kontrasztos színt tennék a lime zöldje mellé, mondjuk feketét (de olyan Bloomyloom kendő nincs :-P ) Jó móka lenne megszelidíteni a kicsikét, élvezném nagyon!