Lenny Lamb Coffee Lace

Gyártó:  http://en.lennylamb.com/

Érték: 344 PLN

Hossz: 464 cm (size 6)

Vastagság: 256 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 100% Cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

Jó dolog ez a kölcsöncsere, mert mindkét fél jól jár. Ezt a kendőt is egy ilyen akció alkalmával kaptam meg tesztelésre. A tulaj úgy adta oda, hogy használat előtt mindenképpen mossam ki, mert legutóbb fertőző beteg gyerkőcöt hordozott benne és jobb a békesség. Így hát ahogy haza értünk, ment is a mosógépbe, majd száradás után felfeküdt a vasalóállványra némi gőzös simogatás reményében. Ezek után ugrottam rá és kezdtünk ismerkedni. 

Újra rá kellett jönnöm, hogy a frissen mosott kendő nem feltétlenül a barátunk. Jól betörten és puhán érkezett, mosás után kicsit visszakeményedett. De ez használattal gyorsan javul, a betört kendő mosás után nagyon gyorsan visszaszelidül.

Ránézésre látványos, a sárga és az élénk sötét rózsaszín (nem vagyok túl jó az extra színnevekben :-D ) nagyon-nagyon jól mutat a barnával, nekem legalábbis tetszik ez az összeállítás. Kellemes a szememnek, ugyanakkor kicsit feltűnő is, de nem hivalkodó vagy zavaróan vibráló. A 75 cm-s szélessége nekem nagyon bejött, ezt szeretem a legjobban, ezzel tudok nagy (10 kg/80 cm) gyereket igazán jól kötni.

 

Kötöttem vele több mindent, többek között az én egyik nagy mumusomat, a duplót. Nem tudom, mi az oka, hogy ennyire nem jutunk közös nevezőre, de időről időre bepróbálkozom, hátha most már jobban sikerül. Nem vagyok hajlandó feladni, egyszer csak megtanulom úgy megkötni, ahogy elméletben tudom :-)

A rettegett duplóm egészen vállalható lett ezzel a kendővel, bár jócskán maradt benne lazaság. Az eltérő szegések segítettek, nem volt nagyon nehéz dolgom kötés közben és még a csomót is egész korrekt módon meg tudtam húzni.

Kicsit sajnáltam, amikor vissza kellett adni, a végére egészen összebarátkoztunk. Szépen megpuhult, kezessé vált és így már nyugodt szívvel tudom ajánlani pici gyerekhez is. Jó kis kendő ez, erősen a "kellene" kategória.