Natur-Baba podegi

Gyártó: http://naturbaba.hupont.hu/

Érték: 8000 Ft

Állítható a body?: nem

Státusz: magánszemély tulajdona

Ez egy tradicionális, dél-koreai eszköz, némileg átalakulva került be a nyugati kultúrák hordozási gyakorlatába. Háttérinfók és használati útmutatók ügyében ismét a tradicionális hordozók blogot ajánlanám.

A sokadik találkozásom volt ez a poddal, mint hordozóeszközzel. Eddig mindig bajban voltam a podokkal, sehogy sem éreztem rá igazán a használatuk valódi szépségére és mindig az lett a vége, hogy a pod nem nekünk való. Aztán jött a vezérhangya, hogy adjak neki még egy esélyt és kértem egyet kölcsön.

A kapott darab Nandu Virágból készült, nagyon hosszú, de viszonylag keskeny body-jú, minimálisan párnázott pod volt. A belevalóm pedig egy 10,5 kilós, 80 centis totyogó. A szárak az eredeti ázsiai mintához hasonlóan vízszintesen csatlakoznak a body tetejéhez. Az alvócsuklya applikált virágmintás, tökéletesen illik a hurci anyagát adó Nandu színvilágához, jól kiegészíti azt. Az alvócsuklya rögzítő kötözői is kendőanyagból vannak és elég hosszúak ahhoz, hogy bárhol és bármikor kényelmes legyen a használatuk. A nagyon hosszú body különösen tetszett, imádtam a "szoknyát", amit adott. Az pedig, hogy nem állítható, nem hátrány, hanem podegi sajátosság. A kendőszár terítésével nagyobb terpeszű gyermeknek is tökéletes eszközt kapunk.

Egy nagyon egyszerű és kényelmes hordozó, totyogó le/fel pakolásához nagyon praktikus. A többség kitett kézzel köti a podot, a mi fiunk viszont behúzza többnyire a kezét, így némi együttműködés szükséges tőle a levételkor, de ez nálunk általánosan bevett szokás amúgy is.

Imádtam, hogy a tömött buszon ücsörgés közben is le tudtam venni a hátamról a gyermeket, ülve és a játszótéren sem volt gond kabáton kívülre felkötni az overálos Michelin-babát. Altatáshoz viszont nem praktikus, legalábbis nekem nem, hiszen betett kezes, alvó gyereket én nem tudok úgy levarázsolni belőle a hátamról, hogy fel ne ébredjen közben. Imádtam, amikor egy zsúfolt vendéglátóhelyen nem jutott etetőszék, simán tudtam a segítségével rögtönzött etetőszéket varázsolni a rendelkezésre álló székből, így a pöttöm is és mi is kényelmesen és biztonságosan étkezhettünk.

Ezzel a poddal indult el a saját pod iránti igényem, ami mára már valósággá vált és imádjuk mindannyian!