Joy&Joe Shiver Me Paisleys Marguerite

Gyártó: http://www.joyandjoebaby.com/

Érték: 120 GBP

Hossz: 420 cm (size 5)

Vastagság: 250 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 100% Egyptian cotton

Státusz: vándor

Újabb nagy vágyálom látogatott hozzánk egy Joy&Joe Baby SMP személyében. Ez már nem az első koponyás kendőjük és elég régóta izgatta a fantáziámat. Igaz, nem pont ez a sárga-fehér kombináció volt az álmaim tárgya, de ne legyen válogatós az ember, ha egy High End, vagyis felsőkategóriás kendőt vágnak hozzá egy hétre, ingyen :-D

Ahogy a képek is mutatják, a kendő világít. Csodaszép, főleg napsütésben ez a sütőtökre emlékeztető narancssárga szín, de csak egyoldalas kendő. A fonáka nem látványos, alig látszódik a minta a sok lebegő száltól. A fehérrel szőtt koponyák csak közelről igazán kivehetők, így a Marguerite annyira nem polgárpukkasztó az SMP-k között. Nagy tervem volt, hogy elmegyünk plázázni ezzel a kendővel, de tél lévén az orvul beszivárgó víruskák közbeszóltak, így nem tapasztaltam meg a köz koponyákba tekert gyermekre adott reakcióját.

A szövés sajátosságából adódóan nagyon sok a laza, lebegő szál, így eléggé kényes, sérülékeny kendőről van szó, vigyázni kell rá. De az anyag maga sem sugallja, hogy "nyúzz bátran, bármit kibírok". Ez egy csodás, különleges, alkalmi kendő szerintem, amint néha kivesz az ember a szekrényből, köt vele, elmegy ide-oda, mutogatja és büszke rá, hogy ilyenje van, majd haza megy és veszi a játszós kendőt takarításhoz, főzéshez vagy játszóterezéshez. Én legalábbis valami ilyesminek tartanám, ha lenne ilyenem :-)

Kötni nem volt túl nehéz, eléggé betörten érkezett, a csomózása nem könnyű, de simán megoldható még az én kripli mancsaimmal is. Kisbabásnak nem mondanám, viszont nagyon jól tartotta a 10 kilós gyereket, vagy 2 órát aludt benne a hátamon és nem akartam beleszakadni, ami egész jó szerintem. A szélessége viszont nekem nem volt elég, 63 cm-t mértem, ami nekem annyira nem kényelmes, a szélesebbet szeretem.

Összességében abszolút pozitív a véleményem, nagyon jó élmény volt kipróbálni ezt is, köszönöm szépen a Sallai-Székely Barbarának a lehetőséget! Pici babát ugyan nem feltétlenül tennék bele, már csak a kendő sérülékenysége és vastagsága miatt sem, de nagy gyerekkel szuper kis kendő ez!