Natibaby Fingerprints Colorato

Gyártó: natibaby.eu

Érték: 161,9 CHF

Hossz: 4,6 m (size 6)

Vastagság: 200 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 60% Cotton, 40% Hemp 

Státusz: magánszemély tulajdona

Életem első kenderes kendőjét kaptam kézhez ezen Nati személyében. Köztudott, hogy imádom a szivárványos kendőket, így már nagyon vártam, de a valóság meglepett. Villanyfénynél néztem meg, milyen is a kendő és a döbbenettől dobtam egy hátast... Míg a képeken csodásan élénk, színek, tekergőző ujjlenyomatszerű minták csábítják a magamfajtát, a kezemben tartott textil fekete, szemet meresztgetve láttam csak némi színszerűt. Elkeseredtem. Aztán másnap megnéztem természetes fényben és ismét leesett az állam. Ugyanaz a textil tökéletesen máshogy festett, kiszínesedett. Na ekkor már izgatta a fantáziámat, hogy vajon milyen lesz kötve, de pár napig még váratott ez magára, mert a belevaló vétózott. Kikényszeríteni meg nincs értelme semmit, ugyebár.

Azt tudtam, hogy a kenderes kendőket főleg totyogóknak és nagyobb gyerekeknek ajánlják, mert jól bírja és jól oszlatja a súlyt. Amikor megint lett kit felkötni ezt akartam bizonyítani vagy cáfolni. Bizonyítás lett belőle :) Nagyon jól tartotta a 10 kilós gyereket, nem vágott, nem húzott sem batyuban, duplóban meg kifejezetten kényelmes volt. Ez utóbbit szinte megkötötte a kendő, könnyű volt vele dolgozni. A csomózással picit meggyűlt a gondom, de sikerült azért. A magamfajta nem profi kendőkötőket az eltérő szegések segítik, de érdekes módon kinézetben nem, csak érzésben eltérők. A 71 cm-s szélesség meg kifejezetten tetszett. Az anyag a leneshez hasonlóan durván gyűrődik, de ez kötve nem hátrány, hiszen nem látszódik :)

Összességében pozitív élmény volt, komoly meglepetéseket okozott a kendő, nagyon örülök, hogy ilyenhez is lehetett szerencsém.