AndalGo purple-pink wrap

Gyártó: http://hyenacart.com/stores/andalgo/

Érték: 40000 Ft

Hossz: 3,8 m (size 4+)

Vastagság: 288 g/m2

Szövés: small diamond weave, royal blue weft

Összetétel: 100% cotton

Státusz: vándor (Újbudai Hordozós Klub)

Ezt a kendőt már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam. Előtte még sosem volt a kezemben kéziszövött hordozókendő és egy fanatikus kendőfüggőket tömörítő csoportban éppen nagy kéziszövött-mánia kezdett kibontakozni, én meg nem értettem, hogy mire ez a nagy felhajtás. Aztán jött a Lila, és világos lett minden :)

Nagyon furcsa kendő, a szó pozitív értelmében! A mérete alapján egy szokványos batyukendő, 3,8 méter hosszú, 64 cm széles. Nekem a 10 centivel szélesebb kendők jönnek be igazán, de ezzel valahogy mégse éreztem azt, hogy nincs mit a gyerek feneke alá tűrnöm. A színe megfoghatatlan, hiszen a rózsaszín és lila hosszanti és királykék keresztszálak nagyon izgalmasan vibrálnak az ember szeme előtt, különösen napfényben és a kis gyémánt szövés nagyon jól kiemeli a színeket. Igyekeztem színhelyes képet feltenni, de az csak nagyjából sikerült, mert fényképezhetetlen, visszaadhatatlan, ezt látni kell! A tapintása is kettős érzést kelt bennem: nagyon puha, nagyon lágy, omlós anyag, ugyanakkor érezni a vastagságát, testesnek hat. Igen, ezek egymásnak ellentmondó jelzők ugyanarról a kendőről beszélve :) Csapása nincs, a szegések egyformák.

Kötni is ugyanilyen ellentmondásos vele: egy batyut különösebb nehézség nélkül, gyorsan fel lehet dobni vele, még 10 kilós totyogóval is egyszerű, de rendesen megcsomózni nekem szinte lehetetlen (hála a két kripli kezemnek is :) ), a csomó pedig óriási. Itt jön ki a kendő testessége, vastagsága. Ugyanakkor megmagyarázhatatlan módon jól tart kevésbé precízen kötve is, mintha "megszerelné" a kötést a kendő. Kötöttem még vele Robin's Hip Carry-t is, de a popó alatti csomózás szinte felejtős ezzel a kendővel, hátul csomózáshoz meg nem elég a 4-es kendő. A karikás befejezés batyunál viszont nagyon jó alternatíva lehet csomók ellen, ennél a kendőnél pedig betonként tartott.

Nagyon rossz érzés megválni tőle, de mennie kell tovább. Totálisan szerelemkendő lett :)