Artipoppe Inachis Caterpillar

Gyártó: http://www.artipoppe.com/

Érték: € 135

Hossz: 2,5 m (size 2)

Vastagság: 230 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: Warp: 50% ecru Egyptian cotton Weft: 50% green Egyptian cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

image169

Érdekes kendő ez. már elég régóta szeretném kipróbálni, de sose volt rá igazán lehetőség. Vagy én nem akartam/tudtam még kendőt kötni, vagy igényem nem volt a próbára... De az egyik klub végén minden helyben volt és gyorsan kötöttem vele egy csúszócsomós rebozot. Imádtam! Eredetileg sem volt egy nagyon kemény kendő, de most már álompuha! Nem hiába köti bele a tulaj a két hónapos lányát ;) A 10 kilós belevaló még félvállas terhelésnél sem volt elviselhetetlenül nehéz, nagyon jól elosztja a súlyt a kendő. Megkötni és meghúzni pedig szinte könnyebb, mint egy karikást! A minta pillangót formáz, engem annyira nem mozgat meg. Olyan "semmilyen" számomra, bár tény, hogy a színe eléggé a pozitív irányba billenti nálam a mérleget. Tetszik ez az árnyalatú zöld. Az Artipoppékra jellemzően erősen limitált kiadású (ha jól tudom kettesből ez az egy van és talán még egy hosszú készült), különleges, ezért folyamatosan növekedő értékű kendő.

A végső konklúzióm az lett, hogy nagyon kéne :D Látványos, tetszetős, de nem hivalkodó, puha, kezes kendő, öröm vele kötni bármilyen korú, súlyú, nemű és habitusú gyereket.