Natibaby Africa Quente - Brown

 Gyártó: http://www.natibaby.eu/

Érték: $170

Hossz: 478 cm (size 6)

Vastagság: 320 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 50 % linen, 50 % cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

Kisebb-nagyobb mázlival sikerült ehhez a kendőhöz hozzájutnom. Az egyik anonim függőtárs akart megszabadulni tőle pár hétre némi puhításért cserébe és jókor voltam jó helyen, hiszen az elsők között jelentkezhettem. Ezt a kendőt ugyanis már nagyon-nagyon régóta meg akartam nézni közelebbről, ui. ennyire "történetes" (már ami a mintát illeti) darabbal még nem találkoztam. Aztán utólag gondoltam csak bele, hogy az 50 % lennel meg fog gyűlni a bajom, főleg, hogy egy törésre váró kendőről van szó, de akkor már mindegy volt, vártam a bestiát :-)

Egy összcsaládi séta előtt kaptam meg és egészen a Budai Várig a táskámban tartani a vadakat. Vicces élmény volt egy 22 fokos, verőfényes napsütéses, tavaszi vasárnap délután kitalálni és nekiállni batyut kötni a Sándor-palota tőszomszédságában egy hatos, töretlen kendővel. Volt némi közönségünk, élen a palotát őrző rendőrrel :-D

A kendő keskeny. A 62 cm nekem nagyon-nagyon kevés, nem szeretem az ilyet. A minta így teljes, szóval nem Natiék vágták ennyire keskenyre, ezt eredetileg is így tervezték. Cserébe viszont jó nehéz (több mint egy kilót mértem a mázsáláskor). A vári kötéskor igyekeztem úgy kinézni, mint aki rutinosan bogozza magára a gyermeket, de kegyetlenül szenvedtem. Vastag is, töretlen is, nehéz is, keskeny is... Viszont én lepődtem meg a legjobban a végén: totál súlytalan lett benne a 11 kilós ded annak ellenére is, hogy bőséggel maradt lazaság a kötésben. Majd' egy órát sétáltunk még így, imádtam! A batyu viszont nem adja ki a kendő "történetét", és ez nagyon bántott.

Legközelebb duplóval próbálkoztam és bár nem vagyok túl jó benne, meglepően jól sikerült. A majd' 5 méternyi anyag egész jól elfogyott, nem kellett százszor oda-vissza tekergetnem a derekamon a maradékot és a mintát is láttam végre. Viszont bele kellett törődnöm, hogy nem barát én gyengusz csuklóm és a puhításra vágyó vastag vadsereg, így még néhány kísérlet következett, majd repülnie is kellett tovább.

Attól függetlenül, hogy az én kripli kezemmel egyáltalán nem kompatibilis kendőt kértem és kaptam, igencsak megszerettem. Bármit és bármennyire is pontatlanul kötöttem vele, egy millimétert sem csúszott és még a hátamat is kímélték a benne lakó súlyemelő manók. Tuti valami speckó szavannai lények azok is, mint a vadak a képen :-) Totyogóhoz mindenképp az egyik legtutibb kendő, amit eddig próbáltam, bár jócskán van még mit törni rajta. Viszont ebben az állapotában én újszülötthöz vagy pici gyerekhez nem ajánlanám. Megfelelő ellensúly nélkül még nehezebb feszesre húzni.