AndalGo Baby Wrap

Gyártó:  http://hyenacart.com/stores/andalgo/ 

Érték: € 350

Hossz: 520 cm (size 7)

Vastagság: 210g/m2

Szövés: zigzag, twill weave pattern

Összetétel: 100% Cotton

Státusz: a készítőé - a próbakor eladó

Ilyen kendő már pedig nem létezik! Kölcsöncsere tárgyaként kaptam egy vékony, hosszú, az alkotó szerint pici babához való, AndalGo lévén kézzel szőtt kendőt. Nekem viszont egy 10 kilós belevalóm van, így abban maradtunk, hogy többrétegű kötéssel neki is jó lesz, próbáljuk nyugodtan.

Nagy előítéletekkel indultam, hiszen a vékony kendő nagy súllyal terhelve elég rendesen vágja a hordozó mindenét. Ez viszont egyáltalán nem! Sőt, álompuha, szinte megköti magát (pl. én, aki nem vagyok túl jó a duplókötésben, életem legjobbját kötöttem vele, és nem csak egyszeri alkalom volt).

Csapása és eltérő szegései nincsenek, különleges vagy feltűnő mintája sem, sőt, erősen minimalistának mondanám a külcsínt, mégis egy csoda ez a darab "rongy". Hiába hosszú (nekem szinte kezelhetetlenül sok az 5 méternyi kendőanyag), imádtam vele kötni, hatalmas élményt nyújtott! A kézi szövés ellenére jó sűrű és ha megkötöttem, egy millimétert nem moccant, sőt, mintha még a hibáimat, a kötési lazaságot is "megszerelte" volna. Fogalmam sincs, mi a titok, hol vannak azok a beleszőtt emelő és szerelő manók (amik ráadásul álomport is gyártanak ;-) ), de hogy léteznek és Bettina beleszőtte őket, abban teljesen biztos vagyok ;)

Egy alapvetően pofonegyszerű, csíkos, halvány zöld kendőt kaptam, és mégis akkora csoda, hogy amikor vissza kellett adnom, bizony nagyon rossz érzések kerítettek a hatalmukba. Még úgy is, hogy tudom, a mi életvitelünkhöz nagyon nem illik egy kéziszövött kendő... Az AndalGokat viszont egyszerűen imádom, és eddig mindegyik tesztalanyom csak fokozta ezt az érzést :-)