Girasol Half Gothic Rainbow

Gyártó:  www.girasol.de

Érték: 84 GBP

Hossz: 420 cm (size 5)

Vastagság: ?

Szövés: double twill weave

Összetétel: 100% Cotton

Státusz: magánszemély tulajdona

Egy gyors próbára kaparintottam meg ezt az 5-ös méretű kendőt. Rettentően örültem neki, hiszen a képeken egy csodásan élénk, ráadásul a szívszerelem szivárvány... Aztán élőben jött a hideg zuhany: elég sötét és nem annyira szívszerelem ez a szivárvány.

Különlegessége a dupla keresztszál, ami jelen esetben fekete, ezért annyira sötét ez a kendő. Batyut kötöttem vele, azzal elég rövid idő alatt is meg tudom már állapítani, hogy egy kendő tetszik-e vagy sem. Ennél vegyes érzéseim voltak. A részben eltérő szegések (fekete mindkettő, de a második csík eltérő, így végül is megismerhető, hogy ki kicsoda) és az én ízlésemnek túlságosan is sötét kendő, főleg ezek így együtt annyira nem tetszettek. Valamint nekem nem volt annyira könnyű kötni, bár nem is mondanám betöretlennek, inkább csak vastagnak, testesnek. (Pontos adatot nem tudok, elfelejtettem lemérni a számoláshoz szükséges adatokat.)

A pozitív, hogy szivárványszínű (bár a fekete keresztszál durván tompítja a színeket) és hogy betonként tart, ha már megkötődött. Strapabíró kendő, nagy súlyhoz mindenképp ajánlható és még kényelmes is. AZ pedig, hogy dolgozni kell vele, nem mindenkinek hátrány vagy negatívum.

Összességében az én teljesen szubjektív véleményem róla inkább negatív, mint pozitív, nem igazán lettünk barátok a kis sötétséggel. De persze ez nem feltétlenül a kendő hibája, csak nem lehet kompatibilis minden hurci mindenkivel, ugyebár.