Oscha Mexica Jadis

Gyártó: http://www.oschaslings.com/

Érték: £ 140

Hossz: 485 cm

Vastagság: 285 g/m2

Szövés: jacquard

Összetétel: 50% cotton, 50% hemp

Státusz: magánszemély tulajdona

Egy szép áprilisi napon összegyűltek az anonimok, hogy pár órán keresztül önfeledten függjenek és tobzódjanak a szebbnél szebb kendőkben. Sikerült úgy alakulnia a napnak, hogy a pöttömtörpénk nélkül mentem, így ahhoz, hogy próbálni tudjak, kölcsön kellett vennem egy hordozós babát. Érdekes élmény volt, ezelőtt még sosem kötöttem babával :-)

Ez a kendő egészen különleges volt, a mintája látszódott is, meg nem is, a felülete fénylett is meg nem is... Azonnal rácsaptam. Jó széles volt és iszonyatosan hosszú. Megszenvedtem vele, mire belevarázsoltam a babát, de ez az én saram, nem írhatom a kendő számlájára. Egészen kezes, de még bőven törendő kenőként ismertem meg és csak remélni mertem, hogy valaha még összehoz minket a sors.

A sors összekapta magát és ismét egymásba botlottunk a kicsikével, immáron Klári jóvoltából :-) Egy ideig csak nézegettem és mivel szokás szerint hurcidömping volt nálam, ez mindig csak maradt. Aztán egyik nap erre esett a választás, elmentünk könyvtárazni. Persze útközben beájult a ded vagy két órára, így a hosszútávú batyuzásról is kaphattam képet. 1,5 óra elteltével már nem volt túl természetes a mosolyom, de útközben nem tudtam lerakni aludni, így maradt ahol volt. Igaz, nem éppen a batyu a legmegfelelőbb kötés egy hosszú hatos kendőhöz, de nem tehetek róla, nekem az a legkönnyebb és legkényelmesebb :-)

A kendő összességében csodaszép, csúcsszuper alkalmi kendő lehet belőle, de sportos öltözékhez is tökéletesen idomul. A világoskékes szürkés színe néha világítani/csillogni látszik, nekem ez rettentően tetszett benne, különleges. Tapintásra vékony, de a felerész kendertartalom miatt szuperül tart. Viszont a tapasztalataim alapján kicsi, könnyű gyerekhez nem igazán ajánlanám.